روغن های گیاهی

راز روغن های گیاهی و خواص آن ها

دانلود طرح توجیهی روغن کشی از دانه های روغنی کلزا

طرح توجیهی تولید روغن کشی از دانه های روغنی کلزا

کلزا با توجه به اسیده‌ای چرب اشباع‌نشده و محتوای کلسترول ، کیفیت مواد مغذی بالایی دارد و انواع مختلفی در ترکیب اسیده‌ای چرب بین cultivars و شرایط متفاوت است . و این یک محدوده نسبتا ً وسیعی از سازگاری با آب و هوایی دارد . کلزا حاوی ۵ تا ۸ درصد روغن ، ۲ تا ۳ درصد پروتئین و ۲ تا ۵ درصد پوست است [ ۱ ] . کلزا که از آن روغن استخراج می‌شود canola نامیده می‌شود .
برخی از انواع ( کلزا ) در گروه کلزا کم‌تر از ۲ قاشق سوپ خوری دارند و روغن‌های دانه آن‌ها دارای سطوح بالایی از اسیده‌ای چرب اشباع‌نشده هستند و حدود ۵ درصد یا کم‌تر از erosic اسید و روغن آن‌ها به صورت شفاهی مصرف می‌شود .

Rapeseed به خاطر اسیده‌ای چرب اشباع‌نشده و سطح کلسترول , کیفیت مواد مغذی بالایی دارد . تنوع گسترده‌ای در ترکیب اسیده‌ای چرب آن بین cultivars و تحت شرایط مختلف وجود دارد . کاشت Rapeseed به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی در مناطق معتدل با گستره نسبتا ً وسیعی از تطبیق آب و هوا مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌است . دانه (کلزا ) شامل ۲ تا ۵ درصد روغن , ۲ تا ۳ درصد پروتئین و ۲ تا ۵ درصد پوست است . Canola که از آن روغن استخراج می‌شود canola خوانده می‌شود .

 این طرح هم‌ ازسازی برای تولید روغن کلزا شامل جداول هزینه خرید زمین: هزینه خرید زمین هزینه ساختمان‌ها در هزینه نصب هزینه مواد خام هزینه حمل و نقل

برای دانلود این طرح بر روی لینک زیر کلیک کنید.

طرح توجیهی تولید روغن کشی از دانه های روغنی کلزا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan