روغن های گیاهی

راز روغن های گیاهی و خواص آن ها

انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها

انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 

روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .
روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوست سر برای شوره و ریزش مو مفید است .
روغن بادام‌زمینی به دلیل کمبود ویتامین f و فقدان کلسترول خالص برای افراد مبتلا به چربی‌های خون بالا مفید است و از تجمع چربی شریانی جلوگیری می‌کند .روغن زیتون : چروک ، ضد چروک ، کرم ضد آفتاب ، کرم ضد آفتاب ، کرم ضد آفتاب ، کرم مرطوب کننده پوست و پاک‌کننده پوستی و چروک .
روغن flaxseed : تعمیر پوست ، ضد چین و چروک ، anti و درمان پوست خشک .روغن های گیاهی خواهص های بسیاری دارند که در مطالب های آینده گفته میشود.

طرح توجیهی تولید روغن های گیاهی

تبلیغات رایگان سایت شما  در سایت ما

بازدید روزانه بیش از 30 هزار نفر از سایت ما

تبلیغ بدون هزینه و  کاملا رایگان در کانال تلگرامی 

تضمینی   ( به شما تضمین تبلیغ رایگان می دهیم)

100 درصد

جهت تبلیغ مراجعه به سایت و ارسال اطلاعات سایت خود از طریق نظرات یا کلیک روی محل تبلیغات شما

http://azmooniha.blog.ir/post/144

آزمونی ها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan